Газета "Завуч" №2

З досвіду роботи Запорізької гімназії №45.

http://www.osvitaua.com/shop/books-shop/books-shop-director/zag-2019-002/?v=3943d8795e03

ЗМІСТ

Школа дослідницької культури. Реалізація метапредметного підходу в освітньому просторі

Діяльність учнівського науково-дослідницького товариства. Шкільна документація. Додатки


ПЕДАГОГІЧНИЙ ДОСВІД ВЧИТЕЛІВ РАЙОНУ

Кібіцька Тетяна Анатоліївна. вчитель інформатики

Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 91 Запорізької міської ради Запорізької області
Розвиток креативної особистості учнів шляхом використання методу проектів на уроках інформатики
Домбровська Анна Сергіївна
Запорізька спеціалізована школа № 40 з поглибленим вивченням англійської мови Запорізької міської ради Запорізької області
Підвищення мотивації навчання за допомогою гри.
Філіпська Наталія Олександрівна,
Крупенко Олена Георгіївна,
Біла Олена Анатоліївна,
Дубасова Гана Сергіївна, вчителі історії

Запорізька гімназія № 45 Запорізької міської ради Запорізької області
Реалізація метапредметного підходу в діяльності кафедри суспільно-історичних дисциплін гімназії, як чинник розвитку дослідницьких вмінь на уроках історії в умовах реалізації Держстандарту
Гриценко Ольга Володимирівна,
Юрченко Тетяна Володимирівна, вчителі початкових класів

Запорізька гімназія № 45 Запорізької міської ради Запорізької області
Інформаційно-методичне забепечення реалізації Держстандарту початкової освіти на основі роботи творчої групи
Мєркіна Антоніна Леонідівна, директор

Запорізька гімназія № 45 Запорізької міської ради Запорізької області
Відкритість, як ресурс розвитку: публічний звіт освітньої установи
Мєркіна Антоніна Леонідівна, директор

Запорізька гімназія № 45 Запорізької міської ради Запорізької області
Створення умов для реалізації Концепції національно-патріотичного виховання через інноваційний педагогічний проект ("Школа-центр громадянсько-патріотичного виховання гімназистів")
Музика Галина Олександрівна,
вчитель початкових класів
ЗБЛ №99,
педагог вищої категорії,"Старший вчитель".
Розвиток літературно-творчих здібностей молодших школярів у процесі читацької діяльності на уроках літературного читання
Репетун Тетяна Валентинівна,
вчитель початкових класів ЗБЛ №99, педагог І категорії.
Розвиток критичного мислення у молодших школярів як запорука виховання успішної особистості
Бандель Ірина Юхимівна,
Герасименко Світлана Володимирівна, Ємченко Олександр Анатолійович, Найдьонова Алла Іванівна,
Овсяник Світлана Георгіївна, вчителі інформатики

Запорізький багатопрофільний ліцей № 99, Запорізької міської ради Запорізької області
Національно-патріотичне виховання на уроках інформатики як інструмент формування цілісної особистості
Косинська Марина Володимирівна, Пожидаєва Олена Геннадіївна,
Ременюк Ірина Дмитрівна, вчителі англійської мови

Запорізький багатопрофільний ліцей № 99 Запорізької міської ради Запорізької області
Формування комунікативно-мовленнєвої, соціокультурної й мовної компетенцій учнів на уроках англійської мови засобами проектних технологій
Аношина Віра Юріївна, вчитель біології та хімії

Запорізький багатопрофільний ліцей № 99
“Активізація когнітивної діяльності та розвиток креативних здібностей учнів шляхом застосування методу проектів на інтегрованому уроці біології та хімії”
Дорофеєва Оксана Олександрівна

Запорізький загальноосвітній навчально-виховний комплекс №108, Запорізької міської ради, Запорізької області
Розвиток творчих здібностей учнів за методикою ТРВЗ
Косенко Ірина Олександрівна, вчитель німецької мови

Запорізька гімназія № 45 Запорізької міської ради Запорізької області
Використання хмарних технологій як засобу створення освітнього веб-середовища у процесі викладання німецької мови
Петік Юлія Олександрівна, вчитель початкових класів

Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 92
Нестандартні форми роботи
Румянцева Надія Іванівна, директор,
Загорулько Галина Валеріївна,
Шклярова Олена Олексіївна, заступники директора

Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 92 Запорізької міської ради Запорізької області
Превентивне виховання (із досвіду роботи Запорізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступеня № 92)
Автор Тема роботи
Павличенко Людмила Володимирівна

керівник Павлова Олена Валентинівна
(Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 51)
Тема інноваційної розробки:

ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ФОРМ НАВЧАННЯ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ
Парусімова Лариса Андріївна

вчитель французької мови
(Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 51)

ІГРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ МОТИВАЦІЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ НА УРОКАХ ФРАНЦУЗЬКОЇ МОВИ
Горчакова Олена Михайлівна

(Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 51)
БЛОГ – ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ ДЛЯ УЧНІВ, УЧИТЕЛІВ, БАТЬКІВ
Силюк
Сілюк Ольга Петрівна
вчитель музики
Запорізький багатопрофільний ліцей №99

Тедеева
Тедєєва Світлана Валеріївна

науково-методичний керівник з питань музейної справи; методист Хортицького районного методичного підрозділу ІАМЦ ДОН Запорізької міської ради
Номінація Виставки:
«Компетентнісна освіта: виховання і розвиток»

Секція:«Виховна взаємодія»

Тема досвіду:

«Шкільний музей як складова позитивного виховного та розвиваючого освітнього простору ліцею»
Тедеева
Тедєєва Світлана Валеріївна

науково-методичний керівник з питань музейної справи; методист Хортицького районного методичного підрозділу ІАМЦ ДОН Запорізької міської ради
Номінація Виставки:

«Компетентнісна освіта: специфіка навчальних предметів»

Секція:«Історія та правознавство»

Тема досвіду:
«Технологія логіко-смислового моделювання як ефективний засіб реалізації сучасних підходів до навчання правознавству»
/Files/images/nachalka.jpg

Сахарова Світлана Андріївна, вчитель початкових класів ЗБЛ №99, педагог вищої категорії.
Рильцева Людмила Олександрівна, вчитель початкових класів ЗБЛ №99, педагог вищої категорії, «Старший вчитель».
Репетун Тетяна Валентинівна, вчитель початкових класів ЗБЛ №99, педагог І категорії.
Кобець Ніна Сергіївна, вчитель початковихкласів ЗБЛ №99, педагог ІІ категорії.
Номінація:

«Компетентнісна освіта: виховання і розвиток».

Секція:«Виховна взаємодія».

Тема досвіду:
«Фасилітативний стиль педагогічної взаємодії як невід'ємна складова позитивного виховного простору в початковій школі»
Шахмина

Шахміна Олена Миколаївна –вчитель початкових класів, вчитель вищої категорії, «старший учитель»
(Запорізький багатопрофільний ліцей №99)
Номінація:
«Компетентнісна освіта: виховання і розвиток»

Секція:«Виховна взаємодія»

Тема:
«Рольова гра як засіб реалізації оптимальних підходів до виховання»
Диордиева

Діордієва Наталя Василівна, вчитель історії ЗБЛ №99, вчитель вищої категорії, вчитель – методист.
(Запорізький багатопрофільний ліцей №99)
Номінація:

«Компетентісна освіта:специфіка навчальних предметів»

Секція:Історія та правознавство

Тема досвіду:
«Види роботи з обдарованими та мотивованими учнями під час вивчення історії: акмеологічний аспект»
Приходько

Приходько Вікторія Вячеславівна, учитель математики вищої категорії,«учитель-методист».

Левина
Лєвіна Юлія Ігорівна, учитель математики, спеціаліст II категорії.

(Запорізький багатопрофільний ліцей №99)
Номінація:
«Компетентнісна освіта: специфіка навчальних предметів»

Секція «Математика»

Тема досвіду:
«Математичні змагання як засіб підвищення якості математичної освіти мотивованих учнів»
Овсяник

Овсяник Світлана Георгіївна, учитель інформатики, категорія вища, «учитель-методист» Запорізького багатопрофільного ліцею №99.
Номінація Виставки:

«Компетентнісна освіта: інтерактивне середовище»

Секція«Інформатика»

Тема досвіду:
"Створенняння ефективного сучасного банку предметних знань з інформатики на основі технології веб 2.0"
Фролова+Денежкина
Фролова Ольга Миколаївна
вчитель біології

Дєнєжкіна Анжеліка Валеріївна
вчитель біології
(Запорізький багатопрофільний ліцей № 99)
Номінація:
«Компетентнісна освіта: специфіка навчальних предметів»

Секція:«Біологія»

Тема інноваційної розробки:
«Забезпечення ефективної підготовки до ЗНО з біології засобами інноваційних технологій»
Пожидаева

Пожидаєва Олена Геннадіївна, вчитель англійської мови, спеціаліст першої категорії

(Запорізький багатопрофільний ліцей № 99)
Номінація Виставки:
«Компетентісна освіта: специфіка навчальних предметів»

Секція«Іноземні мови»

Тема досвіду:
«Дидактичні ігри як засіб формування комунікативних компетенцій молодших школярів на уроках англійської мови»

Мороко+Нестеренко
Мороко Лариса Володимирівна, учитель російської мови та літератури, вчитель вищої категорії, «учитель-методист», керівник шкільного МО з виховної роботи.

Нестеренко Олександра Олександрівна, вчитель англійської мови, учитель вищої категорії, «учитель-методист».

Титаренко Людмила Тимофіївна, учитель російської мови та літератури, учитель вищої категорії.

Ященко Олександр Васильович, учитель біології, «учитель-методист».
Номінація:«Компетентнісна освіта: виховання і розвиток»

Секція: «Виховна взаємодія»

Тема досвіду:
«Технологія портфоліо як засіб розвитку громадянськоїкомпетентності учнів»
Морозова+Репетун

Морозова Ірина Анатоліївна -
вчитель початкових класів
Запорізькогобагатопрофільноголіцею№99

Дукова Марина Павлівна–
вчитель початкових класів
Запорізького багатопрофільноголіцею № 99

Сіреньок Людмила Анатоліївна
- вчитель початкових класів
Запорізького багатопрофільноголіцею № 99

Репетун Тетяна Валентинівна-
вчитель початкових класів
Запорізького багатопрофільноголіцею № 99
Номінація Виставки:
Компетентнісна освіта: початкова та дошкільна

Секція:«Початкова освіта»

Тема інноваційної розробки:
«Здоров’язбережувальні технології в позитивному освітньо-виховному просторі початкової школи»
Малахова

Малахова Олександра Миколаївна,
вчитель російської мови та літератури (інтегрований курс), куратор шкільної преси;вчитель вищої категорії,педагогічне звання –«Учитель-методист»
Сабанова
Сабанова Ольга Володимирівна,
вчитель російської мови та літератури (інтегрований курс);
вчитель вищої категорії,педагогічне звання –«Учитель-методист»
(Запорізький багатопрофільний ліцей №99)
Номінація Виставки:
«Компетентнісна освіта: специфіка навчальних предметів»

Секція:«Українська та російська філологія»

Тема досвіду:
«Система позакласної роботи вчителя-словесника як засіб емоційно-ціннісного розвитку особистості учнів»
Касьянова
Касьянова Наталя Юріївна, вчитель англійської мови вищої категорії,звання «cтарший учитель»
(Запорізький багатопрофільний ліцей №99)
Номінація Виставки:
«Компетентнісна освіта: специфіка навчальних предметів»

Секція«Іноземні мови»

Тема досвіду:
«Навчання різним видам читання на уроках англійської мови якзасіб формування інформаційної компетентності учнів»
Медяник

Медянік Лариса Миколаївна,
вчитель історії,учитель вищої категорії, «учитель-методист».
(Запорізький багатопрофільний ліцей №99)
Номінація:
«Компетентнісна освіта: виховання і розвиток»

Секція:«Виховна взаємодія»

Тема досвіду:
«Проектна діяльність як умова створення позитивного виховного простору для розвитку творчого потенціалу учнів»
Погорелова Наталія Вікторівна, вчитель української мови та літератури, вчитель вищої категорії, «учитель-методист»

Мороз Оксана Григорівна, вчитель української мови та літератури, вчитель вищої категорії, «учитель-методист»

Земляна Ірина Миколаївна, вчитель французької мови, вчитель вищої категорії, «учитель-методист»

Гумен Марина Анатоліївна, вчитель трудового навчання, вчитель другої категорії
(Запорізький багатопрофільний ліцей №99)
Номінація:
«Компетентнісна освіта: виховання і розвиток»

Секція:«Виховна взаємодія»

Тема досвіду:
"Реалізація Доктрини національно-патріотичного виховання в умовах російськомовного навчального закладу у позитивному виховному просторі"
/Files/images/obshhaja_najdenova.jpg
Вчителі Запорізького багатопрофільного ліцею №99
Номінація:«Компетентнісна освіта: виховання і розвиток»

Тема досвіду:
«Сайт «Как помочь учиться с удовольствием?» як ефективний засіб для створення інтерактивного виховного простору (у рамках дослідно-експериментальної роботи ліцею)»
Шматко

Шматко Світлана Василівна,учитель географії вищої категорії, «учитель-методист»
Запорізького багатопрофільного ліцею №99 Запорізької міської ради Запорізької області.
Номінація виставки:«Компетентісна освіта: дидактичне наповнення»

Тема досвіду:
«Формування картознавчої компетенції на уроках географії»
Чередниченко2

Чередниченко Інна Борисівна,
учитель фізики, учитель вищої категорії
Запорізького багатопрофільного ліцею №99 Запорізької міської ради Запорізької області.
Номінація:«Компетентнісна освіта: виховання і розвиток»

Секція:«Виховна взаємодія»

Тема досвіду:
«Індивідуальна траєкторія навчально-виховної діяльності учня – основа формування самодостатньої особистості»
Холох Ірина Миколаївна,
практичний психолог

Махончук Анастасія Сергіївна,
практичний психолог
Запорізького багатопрофільного ліцею №99 Запорізької міської ради Запорізької області.
Номінація:
«Компетентнісна освіта: виховання і розвиток»

Секція:
«Психологічний супровід»

Тема інноваційної розробки:
«Сайт PersonaGrata як альтернативна форма життєвої навігації та психологічногоон-лайн супроводу»
Потоцька2

Потоцька Олена Анатоліївна, учитель хімії та інформатики, вища категорія

Номінація виставки:
«Компетентністна освіта: специфіка навчальних предметів»

Секція:«Хімія, біологія, екологія»

Тема:
«Інформаційно-комунікаційні технології як засоби реалізації ідей особистісно орієнтованого навчання хімії у класах гуманітарного профілю»
/Files/images/ortobiotika_obshhaja.jpg

Вчителі Запорізького багатопрофільного ліцею №99 Запорізької міської ради Запорізької області.
Номінація :
«Компетентнісна освіта: технології та управління»

Тема:
«Здоров’язбережувальний простір як багаторівневе соціально організоване виховне середовище»

Автор Тема роботи
/Files/images/moroz_o.g..jpg
Мороз Оксана Григорівна

вчитель української мови та літератури
(Запорізький багатопрофільний ліцей № 99)
Номінація (секція) виставки:
«Професійна діяльність учителя в інноваційному навчальному закладі»

Тема інноваційної розробки:

Методика роботи над підвищенням рівня стилістичної грамотності і навичок у обдарованих учнів
Плотникова
Плотнікова Анжеліка Анатоліївна

вчитель української мови та літератури
(Запорізький багатопрофільний ліцей № 99)
Номінація (секція) виставки:
«Професійна діяльність учителя в інноваційному навчальному закладі»

Тема інноваційної розробки:

Проектування дидактичних засобів навчання української мови в умовах впровадження нового Державного стандарту
Погорелова
Погорєлова Наталія Вікторівна

вчитель української мови та літератури
(Запорізький багатопрофільний ліцей № 99)
Номінація (секція) виставки:
«Професійна діяльність учителя в інноваційному навчальному закладі»

Тема інноваційної розробки:

Формування національної свідомості учнів засобами мови на основі народознавства та українознавства
Липецкая
Ліпецька Галина Вікторівна

вчитель історії, зам.директора з ВР
(Запорізький багатопрофільний ліцей № 99)
Номінація:
«Формування творчої особистості в навчальних закладах»

Тема інноваційної розробки:

«Виховний простір сучасного навчального закладу як осередок громадсько-патріотичного виховання – умова формування творчої особистості»
Педенко
Педенко Олена Анатоліїівна

вчитель фізики
(Запорізький багатопрофільний ліцей № 99)
Номінація (секція) виставки:
«Професійна діяльність учителя в інноваційному навчальному закладі»

Тема інноваційної розробки:

«Використання традиційних засобів ІКТ та змішаного навчання з метою підвищення якості фізичної освіти учнів багатопрофільного ліцею»
Чередниченко
Чередниченко Інна Борисівна

вчитель фізики
(Запорізький багатопрофільний ліцей № 99)
Номінація (секція) виставки:
"Професійна діяльність учителя в інноваційному навчальному закладі"

Тема інноваційної розробки:

"Створення індивідуальної траєкторії навчально-виховної діяльності учня в умах формування позитивного виховного простору"
Фролова+Денежкина
Фролова Ольга Миколаївна
вчитель біології

Дєнєжкіна Анжеліка Валеріївна
вчитель біології

(Запорізький багатопрофільний ліцей № 99)
Номінація (секція) виставки:
«Професійна діяльність учителя в інноваційному навчальному закладі»

Тема інноваційної розробки:

«Використання дистанційних профільних і допрофільних курсів на уроках біології як засіб підвищення якості природничої освіти»
Гумен
Гумен Марина Анатоліївна
вчитель трудового навчання

(Запорізький багатопрофільний ліцей № 99)
Номінація (секція) виставки:
"Трудове навчання"

Тема інноваційної розробки:

"Реалізація особистісно-орієнтованого підходу на уроках обслуговуючої праці в умовах впровадження Державного стандарту"
Потоцька
Потоцька Олена Анатоліївна
вчитель хімії

(Запорізький багатопрофільний ліцей № 99)
Номінація (секція) виставки:
Професійна діяльність учителя в інноваційному навчальному заклад

Тема інноваційної розробки:

Інформаційно-комунікаційні технології як засоби реалізації ідей особистісно орієнтованого навчання хімії у класах гуманітарного профілю
Холох+Махончук
Махончук Анастасія Сергіївна

Холох
Холох Ірина Миколаївна

(Запорізький багатопрофільний ліцей № 99)
Номінація (секція) виставки:
«Формування творчої особистості в навчальних закладах»

Тема інноваційної розробки:

«Формування життєстійкості школярів як психологічний аспект розвитку творчої життєвокомпетентнісної особистості»
Зорина
Зоріна Ольга Станіславівна
вчитель географії

(Запорізький багатопрофільний ліцей № 99)
Номінація (секція) виставки:
«Професійна діяльність учителя в інноваційному навчальному закладі»

Тема інноваційної розробки:

"Оптимізація навчально – виховного процесу на уроках географії та економіки в умовах модернізації освітніх ресурсів та впровадження інноваційних комп’ютерних технологій»
ЗЗОШ 92
Запорізька загальноосвітня школа I-II ступенів № 92
Тема інноваційної розробки:

"Впровадження проблемного навчання на уроках математики в умовах старшої профільної школи".

Загорулько Г.В.

(Запорізька загальноосвітня школа I-II ступенів № 92)
Формування національної свідомості, патріотичних почуттів учнів засобами національно-патріотичного виховання

Румянцева Н.І., Кушнаренко О.В.

(Запорізька загальноосвітня школа I-II ступенів № 92)
Правова освіта та правове виховання як складові виховної системи ЗЗОШ № 92
Лукомець Інга Петрівна

(Запорізька загальноосвітня школа I-II ступенів № 92)

Формування комунікативних компетенцій учнів на уроках англійської мови шляхом впровадження інноваційних технологій у навчально-виховний процес
/Files/images/Горчакова.jpg
Ірина Мех
вчитель інформатики

(Запорізька загальноосвітня школа I-II ступенів №51)
Тема інноваційної розробки:

Застосування активних форм і методів навчання як один із шляхів формування пізнавальної компетентності учнів у процесі викладання інформатики


Бабенко С.Б.

Центр естетичного виховання Хортицького району Запорізької міської ради Запорізької області
Тема інноваційної розробки:

"Прийоми зацікавлення як ефективний засіб прискореного навчання ансамблевій грі у сучасному вокально-інструментальному колективі"
Кiлькiсть переглядiв: 1228

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.