Газета "Завуч" №2
З досвіду роботи Запорізької гімназії №45.
http://www.osvitaua.com/shop/books-shop/books-shop-director/zag-2019-002/?v=3943d8795e03
ЗМІСТ
Школа дослідницької культури. Реалізація метапредметного підходу в освітньому просторі
Діяльність учнівського науково-дослідницького товариства. Шкільна документація. Додатки
ПЕДАГОГІЧНИЙ ДОСВІД ВЧИТЕЛІВ РАЙОНУ
Кібіцька Тетяна Анатоліївна. вчитель інформатики Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 91 Запорізької міської ради Запорізької області | Розвиток креативної особистості учнів шляхом використання методу проектів на уроках інформатики |
Домбровська Анна Сергіївна Запорізька спеціалізована школа № 40 з поглибленим вивченням англійської мови Запорізької міської ради Запорізької області | Підвищення мотивації навчання за допомогою гри. |
Філіпська Наталія Олександрівна, Крупенко Олена Георгіївна, Біла Олена Анатоліївна, Дубасова Гана Сергіївна, вчителі історії Запорізька гімназія № 45 Запорізької міської ради Запорізької області | Реалізація метапредметного підходу в діяльності кафедри суспільно-історичних дисциплін гімназії, як чинник розвитку дослідницьких вмінь на уроках історії в умовах реалізації Держстандарту |
Гриценко Ольга Володимирівна, Юрченко Тетяна Володимирівна, вчителі початкових класів Запорізька гімназія № 45 Запорізької міської ради Запорізької області | Інформаційно-методичне забепечення реалізації Держстандарту початкової освіти на основі роботи творчої групи |
Мєркіна Антоніна Леонідівна, директор Запорізька гімназія № 45 Запорізької міської ради Запорізької області | Відкритість, як ресурс розвитку: публічний звіт освітньої установи |
Мєркіна Антоніна Леонідівна, директор Запорізька гімназія № 45 Запорізької міської ради Запорізької області | Створення умов для реалізації Концепції національно-патріотичного виховання через інноваційний педагогічний проект ("Школа-центр громадянсько-патріотичного виховання гімназистів") |
Музика Галина Олександрівна, вчитель початкових класів ЗБЛ №99, педагог вищої категорії,"Старший вчитель". | Розвиток літературно-творчих здібностей молодших школярів у процесі читацької діяльності на уроках літературного читання |
Репетун Тетяна Валентинівна, вчитель початкових класів ЗБЛ №99, педагог І категорії. | Розвиток критичного мислення у молодших школярів як запорука виховання успішної особистості |
Бандель Ірина Юхимівна, Герасименко Світлана Володимирівна, Ємченко Олександр Анатолійович, Найдьонова Алла Іванівна, Овсяник Світлана Георгіївна, вчителі інформатики Запорізький багатопрофільний ліцей № 99, Запорізької міської ради Запорізької області | Національно-патріотичне виховання на уроках інформатики як інструмент формування цілісної особистості |
Косинська Марина Володимирівна, Пожидаєва Олена Геннадіївна, Ременюк Ірина Дмитрівна, вчителі англійської мови Запорізький багатопрофільний ліцей № 99 Запорізької міської ради Запорізької області | Формування комунікативно-мовленнєвої, соціокультурної й мовної компетенцій учнів на уроках англійської мови засобами проектних технологій |
Аношина Віра Юріївна, вчитель біології та хімії Запорізький багатопрофільний ліцей № 99 | “Активізація когнітивної діяльності та розвиток креативних здібностей учнів шляхом застосування методу проектів на інтегрованому уроці біології та хімії” |
Дорофеєва Оксана Олександрівна Запорізький загальноосвітній навчально-виховний комплекс №108, Запорізької міської ради, Запорізької області | Розвиток творчих здібностей учнів за методикою ТРВЗ |
Косенко Ірина Олександрівна, вчитель німецької мови Запорізька гімназія № 45 Запорізької міської ради Запорізької області | Використання хмарних технологій як засобу створення освітнього веб-середовища у процесі викладання німецької мови |
Петік Юлія Олександрівна, вчитель початкових класів Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 92 | Нестандартні форми роботи |
Румянцева Надія Іванівна, директор, Загорулько Галина Валеріївна, Шклярова Олена Олексіївна, заступники директора Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 92 Запорізької міської ради Запорізької області | Превентивне виховання (із досвіду роботи Запорізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступеня № 92) |
Автор | Тема роботи |
Павличенко Людмила Володимирівна керівник Павлова Олена Валентинівна (Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 51) | Тема інноваційної розробки: ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ФОРМ НАВЧАННЯ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ |
Парусімова Лариса Андріївна вчитель французької мови (Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 51) | ІГРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ МОТИВАЦІЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ НА УРОКАХ ФРАНЦУЗЬКОЇ МОВИ |
Горчакова Олена Михайлівна (Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 51) | БЛОГ – ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ ДЛЯ УЧНІВ, УЧИТЕЛІВ, БАТЬКІВ |
Сілюк Ольга Петрівна вчитель музики Запорізький багатопрофільний ліцей №99 Тедєєва Світлана Валеріївна науково-методичний керівник з питань музейної справи; методист Хортицького районного методичного підрозділу ІАМЦ ДОН Запорізької міської ради | Номінація Виставки: «Компетентнісна освіта: виховання і розвиток» Секція:«Виховна взаємодія» Тема досвіду: «Шкільний музей як складова позитивного виховного та розвиваючого освітнього простору ліцею» |
Тедєєва Світлана Валеріївна науково-методичний керівник з питань музейної справи; методист Хортицького районного методичного підрозділу ІАМЦ ДОН Запорізької міської ради | Номінація Виставки: «Компетентнісна освіта: специфіка навчальних предметів» Секція:«Історія та правознавство» Тема досвіду: «Технологія логіко-смислового моделювання як ефективний засіб реалізації сучасних підходів до навчання правознавству» |
Сахарова Світлана Андріївна, вчитель початкових класів ЗБЛ №99, педагог вищої категорії. Рильцева Людмила Олександрівна, вчитель початкових класів ЗБЛ №99, педагог вищої категорії, «Старший вчитель». Репетун Тетяна Валентинівна, вчитель початкових класів ЗБЛ №99, педагог І категорії. Кобець Ніна Сергіївна, вчитель початковихкласів ЗБЛ №99, педагог ІІ категорії. | Номінація: «Компетентнісна освіта: виховання і розвиток». Секція:«Виховна взаємодія». Тема досвіду: «Фасилітативний стиль педагогічної взаємодії як невід'ємна складова позитивного виховного простору в початковій школі» |
Шахміна Олена Миколаївна –вчитель початкових класів, вчитель вищої категорії, «старший учитель» (Запорізький багатопрофільний ліцей №99) | Номінація: «Компетентнісна освіта: виховання і розвиток» Секція:«Виховна взаємодія» Тема: «Рольова гра як засіб реалізації оптимальних підходів до виховання» |
Діордієва Наталя Василівна, вчитель історії ЗБЛ №99, вчитель вищої категорії, вчитель – методист. (Запорізький багатопрофільний ліцей №99) | Номінація: «Компетентісна освіта:специфіка навчальних предметів» Секція:Історія та правознавство Тема досвіду: «Види роботи з обдарованими та мотивованими учнями під час вивчення історії: акмеологічний аспект» |
Приходько Вікторія Вячеславівна, учитель математики вищої категорії,«учитель-методист». Лєвіна Юлія Ігорівна, учитель математики, спеціаліст II категорії. (Запорізький багатопрофільний ліцей №99) | Номінація: «Компетентнісна освіта: специфіка навчальних предметів» Секція «Математика» Тема досвіду: «Математичні змагання як засіб підвищення якості математичної освіти мотивованих учнів» |
Овсяник Світлана Георгіївна, учитель інформатики, категорія вища, «учитель-методист» Запорізького багатопрофільного ліцею №99. | Номінація Виставки: «Компетентнісна освіта: інтерактивне середовище» Секція«Інформатика» Тема досвіду: "Створенняння ефективного сучасного банку предметних знань з інформатики на основі технології веб 2.0" |
Фролова Ольга Миколаївна вчитель біології Дєнєжкіна Анжеліка Валеріївна вчитель біології (Запорізький багатопрофільний ліцей № 99) | Номінація: «Компетентнісна освіта: специфіка навчальних предметів» Секція:«Біологія» Тема інноваційної розробки: «Забезпечення ефективної підготовки до ЗНО з біології засобами інноваційних технологій» |
Пожидаєва Олена Геннадіївна, вчитель англійської мови, спеціаліст першої категорії (Запорізький багатопрофільний ліцей № 99) | Номінація Виставки: «Компетентісна освіта: специфіка навчальних предметів» Секція«Іноземні мови» Тема досвіду: «Дидактичні ігри як засіб формування комунікативних компетенцій молодших школярів на уроках англійської мови» |
Мороко Лариса Володимирівна, учитель російської мови та літератури, вчитель вищої категорії, «учитель-методист», керівник шкільного МО з виховної роботи. Нестеренко Олександра Олександрівна, вчитель англійської мови, учитель вищої категорії, «учитель-методист». Титаренко Людмила Тимофіївна, учитель російської мови та літератури, учитель вищої категорії. Ященко Олександр Васильович, учитель біології, «учитель-методист». | Номінація:«Компетентнісна освіта: виховання і розвиток» Секція: «Виховна взаємодія» Тема досвіду: «Технологія портфоліо як засіб розвитку громадянськоїкомпетентності учнів» |
Морозова Ірина Анатоліївна - вчитель початкових класів Запорізькогобагатопрофільноголіцею№99 Дукова Марина Павлівна– вчитель початкових класів Запорізького багатопрофільноголіцею № 99 Сіреньок Людмила Анатоліївна - вчитель початкових класів Запорізького багатопрофільноголіцею № 99 Репетун Тетяна Валентинівна- вчитель початкових класів Запорізького багатопрофільноголіцею № 99 | Номінація Виставки: Компетентнісна освіта: початкова та дошкільна Секція:«Початкова освіта» Тема інноваційної розробки: «Здоров’язбережувальні технології в позитивному освітньо-виховному просторі початкової школи» |
Малахова Олександра Миколаївна, вчитель російської мови та літератури (інтегрований курс), куратор шкільної преси;вчитель вищої категорії,педагогічне звання –«Учитель-методист» Сабанова Ольга Володимирівна, вчитель російської мови та літератури (інтегрований курс); вчитель вищої категорії,педагогічне звання –«Учитель-методист» (Запорізький багатопрофільний ліцей №99) | Номінація Виставки: «Компетентнісна освіта: специфіка навчальних предметів» Секція:«Українська та російська філологія» Тема досвіду: «Система позакласної роботи вчителя-словесника як засіб емоційно-ціннісного розвитку особистості учнів» |
Касьянова Наталя Юріївна, вчитель англійської мови вищої категорії,звання «cтарший учитель» (Запорізький багатопрофільний ліцей №99) | Номінація Виставки: «Компетентнісна освіта: специфіка навчальних предметів» Секція«Іноземні мови» Тема досвіду: «Навчання різним видам читання на уроках англійської мови якзасіб формування інформаційної компетентності учнів» |
Медянік Лариса Миколаївна, вчитель історії,учитель вищої категорії, «учитель-методист». (Запорізький багатопрофільний ліцей №99) | Номінація: «Компетентнісна освіта: виховання і розвиток» Секція:«Виховна взаємодія» Тема досвіду: «Проектна діяльність як умова створення позитивного виховного простору для розвитку творчого потенціалу учнів» |
Погорелова Наталія Вікторівна, вчитель української мови та літератури, вчитель вищої категорії, «учитель-методист» Мороз Оксана Григорівна, вчитель української мови та літератури, вчитель вищої категорії, «учитель-методист» Земляна Ірина Миколаївна, вчитель французької мови, вчитель вищої категорії, «учитель-методист» Гумен Марина Анатоліївна, вчитель трудового навчання, вчитель другої категорії (Запорізький багатопрофільний ліцей №99) | Номінація: «Компетентнісна освіта: виховання і розвиток» Секція:«Виховна взаємодія» Тема досвіду: "Реалізація Доктрини національно-патріотичного виховання в умовах російськомовного навчального закладу у позитивному виховному просторі" |
Вчителі Запорізького багатопрофільного ліцею №99 | Номінація:«Компетентнісна освіта: виховання і розвиток» Тема досвіду: «Сайт «Как помочь учиться с удовольствием?» як ефективний засіб для створення інтерактивного виховного простору (у рамках дослідно-експериментальної роботи ліцею)» |
Шматко Світлана Василівна,учитель географії вищої категорії, «учитель-методист» Запорізького багатопрофільного ліцею №99 Запорізької міської ради Запорізької області. | Номінація виставки:«Компетентісна освіта: дидактичне наповнення» Тема досвіду: «Формування картознавчої компетенції на уроках географії» |
Чередниченко Інна Борисівна, учитель фізики, учитель вищої категорії Запорізького багатопрофільного ліцею №99 Запорізької міської ради Запорізької області. | Номінація:«Компетентнісна освіта: виховання і розвиток» Секція:«Виховна взаємодія» Тема досвіду: «Індивідуальна траєкторія навчально-виховної діяльності учня – основа формування самодостатньої особистості» |
Холох Ірина Миколаївна, практичний психолог Махончук Анастасія Сергіївна, практичний психолог Запорізького багатопрофільного ліцею №99 Запорізької міської ради Запорізької області. | Номінація: «Компетентнісна освіта: виховання і розвиток» Секція: «Психологічний супровід» Тема інноваційної розробки: «Сайт PersonaGrata як альтернативна форма життєвої навігації та психологічногоон-лайн супроводу» |
Потоцька Олена Анатоліївна, учитель хімії та інформатики, вища категорія | Номінація виставки: «Компетентністна освіта: специфіка навчальних предметів» Секція:«Хімія, біологія, екологія» Тема: «Інформаційно-комунікаційні технології як засоби реалізації ідей особистісно орієнтованого навчання хімії у класах гуманітарного профілю» |
Вчителі Запорізького багатопрофільного ліцею №99 Запорізької міської ради Запорізької області. | Номінація : «Компетентнісна освіта: технології та управління» Тема: «Здоров’язбережувальний простір як багаторівневе соціально організоване виховне середовище» |
Автор | Тема роботи |
Мороз Оксана Григорівна вчитель української мови та літератури (Запорізький багатопрофільний ліцей № 99) | Номінація (секція) виставки: «Професійна діяльність учителя в інноваційному навчальному закладі» Тема інноваційної розробки: Методика роботи над підвищенням рівня стилістичної грамотності і навичок у обдарованих учнів |
Плотнікова Анжеліка Анатоліївна вчитель української мови та літератури (Запорізький багатопрофільний ліцей № 99) | Номінація (секція) виставки: «Професійна діяльність учителя в інноваційному навчальному закладі» Тема інноваційної розробки: Проектування дидактичних засобів навчання української мови в умовах впровадження нового Державного стандарту |
Погорєлова Наталія Вікторівна вчитель української мови та літератури (Запорізький багатопрофільний ліцей № 99) | Номінація (секція) виставки: «Професійна діяльність учителя в інноваційному навчальному закладі» Тема інноваційної розробки: Формування національної свідомості учнів засобами мови на основі народознавства та українознавства |
Ліпецька Галина Вікторівна вчитель історії, зам.директора з ВР (Запорізький багатопрофільний ліцей № 99) | Номінація: «Формування творчої особистості в навчальних закладах» Тема інноваційної розробки: «Виховний простір сучасного навчального закладу як осередок громадсько-патріотичного виховання – умова формування творчої особистості» |
Педенко Олена Анатоліїівна вчитель фізики (Запорізький багатопрофільний ліцей № 99) | Номінація (секція) виставки: «Професійна діяльність учителя в інноваційному навчальному закладі» Тема інноваційної розробки: «Використання традиційних засобів ІКТ та змішаного навчання з метою підвищення якості фізичної освіти учнів багатопрофільного ліцею» |
Чередниченко Інна Борисівна вчитель фізики (Запорізький багатопрофільний ліцей № 99) | Номінація (секція) виставки: "Професійна діяльність учителя в інноваційному навчальному закладі" Тема інноваційної розробки: "Створення індивідуальної траєкторії навчально-виховної діяльності учня в умах формування позитивного виховного простору" |
Фролова Ольга Миколаївна вчитель біології Дєнєжкіна Анжеліка Валеріївна вчитель біології (Запорізький багатопрофільний ліцей № 99) | Номінація (секція) виставки: «Професійна діяльність учителя в інноваційному навчальному закладі» Тема інноваційної розробки: «Використання дистанційних профільних і допрофільних курсів на уроках біології як засіб підвищення якості природничої освіти» |
Гумен Марина Анатоліївна вчитель трудового навчання (Запорізький багатопрофільний ліцей № 99) | Номінація (секція) виставки: "Трудове навчання" Тема інноваційної розробки: "Реалізація особистісно-орієнтованого підходу на уроках обслуговуючої праці в умовах впровадження Державного стандарту" |
Потоцька Олена Анатоліївна вчитель хімії (Запорізький багатопрофільний ліцей № 99) | Номінація (секція) виставки: Професійна діяльність учителя в інноваційному навчальному заклад Тема інноваційної розробки: Інформаційно-комунікаційні технології як засоби реалізації ідей особистісно орієнтованого навчання хімії у класах гуманітарного профілю |
Махончук Анастасія Сергіївна Холох Ірина Миколаївна (Запорізький багатопрофільний ліцей № 99) | Номінація (секція) виставки: «Формування творчої особистості в навчальних закладах» Тема інноваційної розробки: «Формування життєстійкості школярів як психологічний аспект розвитку творчої життєвокомпетентнісної особистості» |
Зоріна Ольга Станіславівна вчитель географії (Запорізький багатопрофільний ліцей № 99) | Номінація (секція) виставки: «Професійна діяльність учителя в інноваційному навчальному закладі» Тема інноваційної розробки: "Оптимізація навчально – виховного процесу на уроках географії та економіки в умовах модернізації освітніх ресурсів та впровадження інноваційних комп’ютерних технологій» |
Запорізька загальноосвітня школа I-II ступенів № 92 | Тема інноваційної розробки: "Впровадження проблемного навчання на уроках математики в умовах старшої профільної школи". |
Загорулько Г.В. (Запорізька загальноосвітня школа I-II ступенів № 92) | Формування національної свідомості, патріотичних почуттів учнів засобами національно-патріотичного виховання |
Румянцева Н.І., Кушнаренко О.В. (Запорізька загальноосвітня школа I-II ступенів № 92) | Правова освіта та правове виховання як складові виховної системи ЗЗОШ № 92 |
Лукомець Інга Петрівна (Запорізька загальноосвітня школа I-II ступенів № 92) | Формування комунікативних компетенцій учнів на уроках англійської мови шляхом впровадження інноваційних технологій у навчально-виховний процес |
Ірина Мех вчитель інформатики (Запорізька загальноосвітня школа I-II ступенів №51) | Тема інноваційної розробки: Застосування активних форм і методів навчання як один із шляхів формування пізнавальної компетентності учнів у процесі викладання інформатики |
Бабенко С.Б. Центр естетичного виховання Хортицького району Запорізької міської ради Запорізької області | Тема інноваційної розробки: "Прийоми зацікавлення як ефективний засіб прискореного навчання ансамблевій грі у сучасному вокально-інструментальному колективі" |
Коментарi